Céges email összekapcsolása Gmail-es emaillel és mindezek kezelése Outlookban | Bilder Consulting - PR, Marketing, Kommunikáció

Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk hogy hogyan kell egy meglévő céges emailt egy Gmail-es címmel összekapcsolni és hogyan lehet mindezt utána Outlook-ban kezelni. 
A célunk az, hogy asztali gépen, a laptopon és az okostelefonon is lássuk az összes emailünket.

 

Első lépésben a céges emailt ráirányítjuk a Gmail-es emailcímre

1. Jelentkezzünk be abba a Gmail fiókba, amelyikre irányítani akarjuk a céges emailt.

2. A jobb oldalon lévő Beállítások gombra kattintsunk.

3. A Fiókok és importálás fülön keressük meg a Levelek ellenőrzése más fiókokból (POP3 segítségével) részt. Kattintsunk a Saját tulajdonú POP3-fiók felvétele linkre.

4. Az előugró ablakot értelemszerűen töltsük ki.

5. Ha kész, akko a Fiók hozzáadása gombra kettintva máris készen vagyunk.

6. A következő lépésben ugyanitt a Beállítások részben az Átirányítás és POP/IMAP fülre kattintunk és megkeressük az IMAP-alapú hozzáférés részt, ahol az Állapot résznél az IMAP engedélyezése gombot bejelöljük. 

6. A Változtatások mentése gombra kattintva kész is vagyunk ezzel a résszel.

Gmail-es cím beállítása Microsoft Outlook 2010 levelezőben

1. Adjunk hozzá új email fiókot és töltsük ki a gmail-es emailcímünk adataival, majd kattintsunk a Tovább gombra.

2. Ha mindent jól csináltunk akkor a következő képet látjuk.

3. Ha kész, akkor a Fájl/Fiókbeállítások részben az újonnan felvitt emailcímre duplán kattintva egy ablak ugrik elő az alábbi beállításokkal. Persze a Felhasználói adatok és a Bejelentkezési adatok mindenkinek a saját beállítása szerint lesz, de a Kiszolgálóadatok ezek lesznek.

4. Ezzel készen is vagyunk. Innentől a céges emailre írt levelek megtekinthetőek a Gmail-es fiókban vagy az Outlookban.

Levélküldés céges email címmel Gmail fiókot kezelő Outlookból

Aki az elejétől végigcsinálta a leírtakat, az biztosan érti ezt a kicsit kacifántos címet. Arról van szó ugyanis, hogy miután sikeresen összekötöttük a céges emailt a Gmail fiókkal és mindezeket beállítottuk az Outlook 2010-ben, új levél írásakor a rendszer a Gmailes emailcímet jeleníti meg feladóként, ami nem túl elegáns az üzelti kommunikációban. Semmi ok az aggodalomra, pár kattintás és akimenő levél feladója a céges email lesz! Íme.

1. Kattintsunk az Új email ikonra. A megjelenő ablakban a Fájl/Beállítások részben a Feladó ikonra kattintva az emailben megjelenik egy újabb sáv. A sáv elején lévő Feladó gombra kattintva megadható Más e-mail cím feladóként. Innentől a rendszer minden email írásánál kiválasztható lesz ezzel a gombbal, hogy ki legyen a levél feladója.

2. Készen vagyunk mindennel, lehet sörözni.

Címkék: 
gmail outlook IMAP