Étterem marketing | Bilder Consulting - PR, Marketing, Kommunikáció

Érdemes figyelni az iparágad híreit, eseményeit hiszen jó alapokat kaphatsz egy különleges ajánlat elkészítéséhez, amit meg tudsz hirdetni a hírlevél feliratkozóknak vagy a közösségi médiákon.

Vegyük példaként a Vidékfejlesztési Minisztérium Sajtóirodájának egyik legutóbbi hírét, miszerint az idei, Németországban rendezett bio bor világbajnokságon a többezer, megmérettetésre kiválasztott palack közül az arany és ezüstéremes borokat megelőzve hetet nagy aranyéremmel díjaztak. Ezek közül az egyik az egri  Gajdos Pincészet 2009-es Cabernet Franc Selection bora.

Íme két, azonnal bevethető kampányötlet:

1. A hír alapján egy étterem vagy egyéb vendéglátó, ahol minőségi borokat szolgálnak fel máris indíthatja marketing kampányát:

Büszkék vagyunk borászainkra! Kóstold meg nálunk a 2013-as világbajnokságon címet szerző Gajdos Pincészet borait, foglalj asztalt most! 

2. Eggyel tovább lépve, ha az étterem séfje az étlapról egy különleges borvacsora menüt is össze állíthat - fontos persze hogy stimmeljen a kínált borokhoz.  Beárazás és kész is van a különleges ajánlat, amelyet máris be lehet vetni marketing eszközként.

Világbajnok bor - világbajnok lakoma! A 2013-as világbajnokságon címet szerző Gajdos Pincészet borait egy különleges borvacsorán kóstolhatod meg!  Koronázd meg az estét nálunk, foglalj asztalt!

Íme pár kép a kampányhoz, használd őket nyugodtan!

Címkék: 
ügyfélszerzés marketing